Reacties
Reacties 101 - 150 van 154
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Ali en Hans Schraa | Wij sluiten ons graag aan bij alle positieve reacties.… | 20 mei '14 |
| Paulipol | Waaauw mannen wat een tocht en wat een prestatie!!!!!Heb… | 19 mei '14 |
| Wim Groeneveld | Heren, Het is fijn om te lezen dat het zo goed gaat.… | 19 mei '14 |
| Catharina | Hallo heren, als jullie zo doorgaan dan zijn jullie… | 19 mei '14 |
| Willy hazekamp | goed bezig toppers | 19 mei '14 |
| Stephan ten Kate | Wat een prestatie nu al! Veel succes, plezier én… | 19 mei '14 |
| Piet en Janny | Dat was een flinke dag (103 km). Jullie zullen wel… | 19 mei '14 |
| Gerrit P.Draai | Fijn dat het tot nu toe goed gaat.Ik volg jullie elke… | 18 mei '14 |
| Tiny Draai | Fijn dat het zo goed gaat en dat jullie zo genieten.… | 18 mei '14 |
| Josée Reijsoo- ten Kate | Ja, gisteren inderdaad de geboortedag van Anja, bijzonder.… | 18 mei '14 |
| Hans Müller | Ha toppers, De heuveltjes komen eraan en dat betekent… | 18 mei '14 |
| Gerda Van Ramshorst | Ben blij voor jullie dat het zo goed gaat.possitieve… | 17 mei '14 |
| Catharina | Heel veel succes, maar dat gaat wel lukken met de… | 17 mei '14 |
| Marlous ten Kate | Lieve pappa en Peter, ook ik vind het leuk om een… | 17 mei '14 |
| Hans Müller | Oké, weer een etappe op de teller. Hopelijk is fysiek… | 17 mei '14 |
| Katinka fennema | Vandaag een bijzondere dag, de verjaardag van Anja.… | 17 mei '14 |
| Renee Korfage | Ga zo door jochies!!!!!!!!!!!!!! De kop is eraf en… | 16 mei '14 |
| Ronald van der Meer | Kerels! Super wat jullie doen, mooi doe gesteld en… | 16 mei '14 |
| Judith | respect voor jullie! ben benieuwd wat jullie allemaal… | 16 mei '14 |
| Anouk | Jullie zijn goed bezig!! Hopelijk komt het mooie weer… | 16 mei '14 |
| Hans Müller | Hopelijk is de verkoudheid gauw over. Heel mooi dat… | 15 mei '14 |
| Tiny Draai | Knap hoor.Hopelijk is de morgen verkoudheid van Peter… | 15 mei '14 |
| Edwin | Prachtig hoor heren. Maar wat ik mij afvraag is hoe… | 15 mei '14 |
| Gerda Van Ramshorst | Hoop dat ook nu een goede pleisterplaats is gevonden. | 15 mei '14 |
| Gerda Van Ramshorst | Wens jullie voorspoed en veel mooi weer. Plekje aan… | 15 mei '14 |
| Lex | Mooi, de eerste spanning is er af. ga zo door. | 15 mei '14 |
| Hans Müller | De kop is er af! Ga er vanuit dat jullie maar ook… | 15 mei '14 |
| Edwin | He mannen, Grote klasse hoor. Ziet er goed uit zo.. | 15 mei '14 |
| Jan Worpenberg | Veel succes met deze goeie actie!!! | 15 mei '14 |
| KiKa | Jullie zijn van start! Heel veel succes met deze mooie… | 15 mei '14 |
| Gerrit P.Draai | Die zitten er in elk geval op de 80km Succes. | 14 mei '14 |
| Anouk | De kop is eraf!!! Succes en veel plezier!!! | 14 mei '14 |
| Tiny Draai | Dus jullie regendoop gehad. Succes. | 14 mei '14 |
| Renee Korfage | Hallo kanjers! Wat een goed initiatief! Wij hopen… | 14 mei '14 |
| Fam. Bellekom | Lekker schnitzel eten in Duitsland? Morgen succes,… | 14 mei '14 |
| Fam. Bellekom | Hallo jan eltjo en Peter, Heel veel succes van ons… | 14 mei '14 |
| Ester | Lieve Peter en Jan Eltjo, Vanochtend gestart, wind… | 14 mei '14 |
| Ester | Lieve Papa, We zitten heerlijk te eten, de door jou… | 14 mei '14 |
| Suzanne | We denken aan jullie!!! Heel veel succes en groetjes… | 14 mei '14 |
| Kea | Hou je taai! Dat moet lukken, want dát zíjn jullie!! | 14 mei '14 |
| Josée Reijsoo- ten Kate | Heel veel succes! Jullie kunnen trots op jezelf zijn… | 14 mei '14 |
| Ans van Bruggen | Net uitgezwaaid, en ook precies om 8 uur vertrokken,… | 14 mei '14 |
| Leo B | Beste Jan Eltjo en Peter, We wensen jullie heel veel… | 13 mei '14 |
| Luuk Feikens | Beste Jan Elltjo en Peter, Heel veel succes en sterkte!… | 13 mei '14 |
| Tineke de Boer | Voor de fietsers veel succes en voor de thuisblijvers… | 13 mei '14 |
| Cheryl Heineman | Heel veel succes met de allerlaatste voorbereidingen… | 13 mei '14 |
| Fam. Bellekom | Vandaag nog inpakken en morgen het vertrek!!! Succes!!!!! | 13 mei '14 |
| Willy hazekamp | heel veel succes | 13 mei '14 |
| Popko de Jonge | Nogmaals heel veel succes en hopelijk is het weer… | 12 mei '14 |
| Erik | Jan Eltjo en Peter, Heel veel succes met de laatste… | 11 mei '14 |
« Vorige 1 2 3 4 Volgende »

- Ali en Hans Schraa: Geweldig resultaat van een…
- Luuk Feikens: Gefeliciteerd met deze prestatie!…
- Gerrit P.Draai: Nou dat hebben jullie maar…
- Tiny Draai: Fijn dat jullie weer veilig…
- Gerda Van Ramshorst: Welkom terug in Nederland.…
Alle reacties »