Reacties

Reacties 101 - 150 van 154

Naam Reactie Datum
Ali en Hans Schraa Wij sluiten ons graag aan bij alle positieve reacties.… 20 mei '14
Paulipol Waaauw mannen wat een tocht en wat een prestatie!!!!!Heb… 19 mei '14
Wim Groeneveld Heren, Het is fijn om te lezen dat het zo goed gaat.… 19 mei '14
Catharina Hallo heren, als jullie zo doorgaan dan zijn jullie… 19 mei '14
Willy hazekamp goed bezig toppers 19 mei '14
Stephan ten Kate Wat een prestatie nu al! Veel succes, plezier én… 19 mei '14
Piet en Janny Dat was een flinke dag (103 km). Jullie zullen wel… 19 mei '14
Gerrit P.Draai Fijn dat het tot nu toe goed gaat.Ik volg jullie elke… 18 mei '14
Tiny Draai Fijn dat het zo goed gaat en dat jullie zo genieten.… 18 mei '14
Josée Reijsoo- ten Kate Ja, gisteren inderdaad de geboortedag van Anja, bijzonder.… 18 mei '14
Hans Müller Ha toppers, De heuveltjes komen eraan en dat betekent… 18 mei '14
Gerda Van Ramshorst Ben blij voor jullie dat het zo goed gaat.possitieve… 17 mei '14
Catharina Heel veel succes, maar dat gaat wel lukken met de… 17 mei '14
Marlous ten Kate Lieve pappa en Peter, ook ik vind het leuk om een… 17 mei '14
Hans Müller Oké, weer een etappe op de teller. Hopelijk is fysiek… 17 mei '14
Katinka fennema Vandaag een bijzondere dag, de verjaardag van Anja.… 17 mei '14
Renee Korfage Ga zo door jochies!!!!!!!!!!!!!! De kop is eraf en… 16 mei '14
Ronald van der Meer Kerels! Super wat jullie doen, mooi doe gesteld en… 16 mei '14
Judith respect voor jullie! ben benieuwd wat jullie allemaal… 16 mei '14
Anouk Jullie zijn goed bezig!! Hopelijk komt het mooie weer… 16 mei '14
Hans Müller Hopelijk is de verkoudheid gauw over. Heel mooi dat… 15 mei '14
Tiny Draai Knap hoor.Hopelijk is de morgen verkoudheid van Peter… 15 mei '14
Edwin Prachtig hoor heren. Maar wat ik mij afvraag is hoe… 15 mei '14
Gerda Van Ramshorst Hoop dat ook nu een goede pleisterplaats is gevonden. 15 mei '14
Gerda Van Ramshorst Wens jullie voorspoed en veel mooi weer. Plekje aan… 15 mei '14
Lex Mooi, de eerste spanning is er af. ga zo door. 15 mei '14
Hans Müller De kop is er af! Ga er vanuit dat jullie maar ook… 15 mei '14
Edwin He mannen, Grote klasse hoor. Ziet er goed uit zo.. 15 mei '14
Jan Worpenberg Veel succes met deze goeie actie!!! 15 mei '14
KiKa Jullie zijn van start! Heel veel succes met deze mooie… 15 mei '14
Gerrit P.Draai Die zitten er in elk geval op de 80km Succes. 14 mei '14
Anouk De kop is eraf!!! Succes en veel plezier!!! 14 mei '14
Tiny Draai Dus jullie regendoop gehad. Succes. 14 mei '14
Renee Korfage Hallo kanjers! Wat een goed initiatief! Wij hopen… 14 mei '14
Fam. Bellekom Lekker schnitzel eten in Duitsland? Morgen succes,… 14 mei '14
Fam. Bellekom Hallo jan eltjo en Peter, Heel veel succes van ons… 14 mei '14
Ester Lieve Peter en Jan Eltjo, Vanochtend gestart, wind… 14 mei '14
Ester Lieve Papa, We zitten heerlijk te eten, de door jou… 14 mei '14
Suzanne We denken aan jullie!!! Heel veel succes en groetjes… 14 mei '14
Kea Hou je taai! Dat moet lukken, want dát zíjn jullie!! 14 mei '14
Josée Reijsoo- ten Kate Heel veel succes! Jullie kunnen trots op jezelf zijn… 14 mei '14
Ans van Bruggen Net uitgezwaaid, en ook precies om 8 uur vertrokken,… 14 mei '14
Leo B Beste Jan Eltjo en Peter, We wensen jullie heel veel… 13 mei '14
Luuk Feikens Beste Jan Elltjo en Peter, Heel veel succes en sterkte!… 13 mei '14
Tineke de Boer Voor de fietsers veel succes en voor de thuisblijvers… 13 mei '14
Cheryl Heineman Heel veel succes met de allerlaatste voorbereidingen… 13 mei '14
Fam. Bellekom Vandaag nog inpakken en morgen het vertrek!!! Succes!!!!! 13 mei '14
Willy hazekamp heel veel succes 13 mei '14
Popko de Jonge Nogmaals heel veel succes en hopelijk is het weer… 12 mei '14
Erik Jan Eltjo en Peter, Heel veel succes met de laatste… 11 mei '14

 « Vorige 1 2 3 4 Volgende »