Reacties
Reacties 1 - 50 van 154
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Ali en Hans Schraa | Geweldig resultaat van een inspirerende fietstocht.… | 12 jul. '14 |
| Luuk Feikens | Gefeliciteerd met deze prestatie! Leuke verhalen!… | 1 jun. '14 |
| Gerrit P.Draai | Nou dat hebben jullie maar mooi even gedaan. Een geweldige… | 1 jun. '14 |
| Tiny Draai | Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Met veel plezier… | 31 mei '14 |
| Gerda Van Ramshorst | Welkom terug in Nederland. Een prestatie om trost… | 31 mei '14 |
| Willy hazekamp | welkom terug top prestatie respect. | 31 mei '14 |
| Ali en Hans Schraa | Na onze thuiskomst hebben we aan het gezellige gekwetter… | 31 mei '14 |
| Josée Reijsoo- ten Kate | Blijft een superprestatie, fijn dat jullie straks… | 31 mei '14 |
| Hans Müller | Moet voor een jullie een bijzonder moment zijn om… | 30 mei '14 |
| Kini | Geweldig! Ondanks alle tegenslagen toch in Praag,… | 30 mei '14 |
| Gerda Van Ramshorst | Goede en voorspoedige thuisreis morgen. Hartelijke… | 29 mei '14 |
| Gerrit P.Draai | Nou mannen dat is toch de foto waar je het voor gedaan… | 29 mei '14 |
| Gerrit P.Draai | Fijn dat jullie nog even lekker ontspannen. Mooie… | 29 mei '14 |
| Willy hazekamp | hoi toppers ik heb de foto ook even op faceboek gezet,… | 29 mei '14 |
| Catharina | Fijn dat het beter gaat . Nog een paar leuke dagen… | 29 mei '14 |
| Hanny Dieterman | Hallo Jan Eltjo en Peter, onze grote waardering voor… | 29 mei '14 |
| Hans Müller | Nu vooral genieten mannen! | 28 mei '14 |
| Tiny Draai | Fijn dat jullie toch kunnen genieten. Ik ben benieuwd… | 28 mei '14 |
| Josée Reijsoo- ten Kate | Hallo Jan Eltjo en Peter, Ik blijf het een enorme… | 28 mei '14 |
| Jan en Marjan | Respect en gefeliciteerd. Dat geld voor beide mannen.… | 28 mei '14 |
| Coco en Theo | Dag Jan Eltjo en Peter, Nog even een reactie op dit… | 27 mei '14 |
| Fam. Bellekom | Jullie hebben toch een geweldige prestatie neergezet!!!… | 27 mei '14 |
| Gerda Van Ramshorst | Jammer van de tegenslag. Geweldig dat jullie het toch… | 27 mei '14 |
| Popko de Jonge | Wat een pech, maar verstandig dat jullie de trein… | 27 mei '14 |
| Hans Müller | Voor mij zijn jullie toppers. Chapeau af! Zoals al… | 27 mei '14 |
| Gerrit P.Draai | Ik kan me voorstellen dat jullie balen dat de laatste… | 27 mei '14 |
| Ans van Bruggen | Ik kan mij het zo voorstellen, dat jullie teleurgesteld… | 27 mei '14 |
| Jan van Bruggen | Ik kan me je teleurstelling voorstellen, maar dit… | 27 mei '14 |
| Jacob Kloosterman | Wat een pech om voor de 2e keer te vallen als het… | 27 mei '14 |
| Kea | Halleluja, jullie zijn er! Een kniesoor die het over… | 27 mei '14 |
| Tiny Draai | Heel verstandig ik heb geen pet maar zou hem zeker… | 27 mei '14 |
| Tiny Draai | Dat is heel bekend. Terug naar de jaren 50. Ze hebben… | 27 mei '14 |
| Sandra Runsink | Geweldig jullie hebben het gehaald! Het was erg leuk… | 27 mei '14 |
| Edwin | Onwijs goeie prestatie hoor Peter en "Ouwe"… | 27 mei '14 |
| Ali en Hans Schraa | Een geweldige prestatie. | 27 mei '14 |
| Lex | Mannen, Ondanks de pech blijft het een hele prestatie.… | 26 mei '14 |
| Willy hazekamp | Diep respect voor jullie top prestatie , wat een toppers.… | 26 mei '14 |
| Wim Groeneveld | Petje af, en wat is nu 90 km in een mensenleven? Groeten. | 26 mei '14 |
| Erik | Wat jammer, maar wat een moedig en verstandig besluit.… | 26 mei '14 |
| Ytje | Een heeeeeeele diepe buiging voor jullie allebei!!… | 26 mei '14 |
| Thea Venema | Mijn hoed had ik reeds voor jullie KANJERS afgenomen… | 26 mei '14 |
| Catharina | Hallo Heren, Geweldig wat een prestatie. Ik heb al… | 26 mei '14 |
| Marlous ten Kate | Lieve pap en Peter, Weet je, voor mij maakt het niet… | 26 mei '14 |
| Popko de Jonge | Na 10 dagen vakantie heb ik met veel interesse jullie… | 26 mei '14 |
| Ans van Bruggen | Dag stoere Helden, Trein of geen trein. Ik blijf trots… | 26 mei '14 |
| Hans Müller | Ha Toppers, Soms zit het mee soms tegen.Tja...,,al… | 26 mei '14 |
| Renee Korfage | Tjonge tjonge wat een helse rit bijna geen doorkomen… | 26 mei '14 |
| Steven | Succes met de laatste loodjes! | 26 mei '14 |
| Alex Boelens | Mannen wat heb ik diep respect voor jullie! Einde… | 26 mei '14 |
| Willy hazekamp | Hoi toppers je hebt er ieder geval , mooi weer bij | 25 mei '14 |
1 2 3 4 Volgende »

- Ali en Hans Schraa: Geweldig resultaat van een…
- Luuk Feikens: Gefeliciteerd met deze prestatie!…
- Gerrit P.Draai: Nou dat hebben jullie maar…
- Tiny Draai: Fijn dat jullie weer veilig…
- Gerda Van Ramshorst: Welkom terug in Nederland.…
Alle reacties »