Reacties

Reacties 1 - 50 van 154

Naam Reactie Datum
Ali en Hans Schraa Geweldig resultaat van een inspirerende fietstocht.… 12 jul. '14
Luuk Feikens Gefeliciteerd met deze prestatie! Leuke verhalen!… 1 jun. '14
Gerrit P.Draai Nou dat hebben jullie maar mooi even gedaan. Een geweldige… 1 jun. '14
Tiny Draai Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Met veel plezier… 31 mei '14
Gerda Van Ramshorst Welkom terug in Nederland. Een prestatie om trost… 31 mei '14
Willy hazekamp welkom terug top prestatie respect. 31 mei '14
Ali en Hans Schraa Na onze thuiskomst hebben we aan het gezellige gekwetter… 31 mei '14
Josée Reijsoo- ten Kate Blijft een superprestatie, fijn dat jullie straks… 31 mei '14
Hans Müller Moet voor een jullie een bijzonder moment zijn om… 30 mei '14
Kini Geweldig! Ondanks alle tegenslagen toch in Praag,… 30 mei '14
Gerda Van Ramshorst Goede en voorspoedige thuisreis morgen. Hartelijke… 29 mei '14
Gerrit P.Draai Nou mannen dat is toch de foto waar je het voor gedaan… 29 mei '14
Gerrit P.Draai Fijn dat jullie nog even lekker ontspannen. Mooie… 29 mei '14
Willy hazekamp hoi toppers ik heb de foto ook even op faceboek gezet,… 29 mei '14
Catharina Fijn dat het beter gaat . Nog een paar leuke dagen… 29 mei '14
Hanny Dieterman Hallo Jan Eltjo en Peter, onze grote waardering voor… 29 mei '14
Hans Müller Nu vooral genieten mannen! 28 mei '14
Tiny Draai Fijn dat jullie toch kunnen genieten. Ik ben benieuwd… 28 mei '14
Josée Reijsoo- ten Kate Hallo Jan Eltjo en Peter, Ik blijf het een enorme… 28 mei '14
Jan en Marjan Respect en gefeliciteerd. Dat geld voor beide mannen.… 28 mei '14
Coco en Theo Dag Jan Eltjo en Peter, Nog even een reactie op dit… 27 mei '14
Fam. Bellekom Jullie hebben toch een geweldige prestatie neergezet!!!… 27 mei '14
Gerda Van Ramshorst Jammer van de tegenslag. Geweldig dat jullie het toch… 27 mei '14
Popko de Jonge Wat een pech, maar verstandig dat jullie de trein… 27 mei '14
Hans Müller Voor mij zijn jullie toppers. Chapeau af! Zoals al… 27 mei '14
Gerrit P.Draai Ik kan me voorstellen dat jullie balen dat de laatste… 27 mei '14
Ans van Bruggen Ik kan mij het zo voorstellen, dat jullie teleurgesteld… 27 mei '14
Jan van Bruggen Ik kan me je teleurstelling voorstellen, maar dit… 27 mei '14
Jacob Kloosterman Wat een pech om voor de 2e keer te vallen als het… 27 mei '14
Kea Halleluja, jullie zijn er! Een kniesoor die het over… 27 mei '14
Tiny Draai Heel verstandig ik heb geen pet maar zou hem zeker… 27 mei '14
Tiny Draai Dat is heel bekend. Terug naar de jaren 50. Ze hebben… 27 mei '14
Sandra Runsink Geweldig jullie hebben het gehaald! Het was erg leuk… 27 mei '14
Edwin Onwijs goeie prestatie hoor Peter en "Ouwe"… 27 mei '14
Ali en Hans Schraa Een geweldige prestatie. 27 mei '14
Lex Mannen, Ondanks de pech blijft het een hele prestatie.… 26 mei '14
Willy hazekamp Diep respect voor jullie top prestatie , wat een toppers.… 26 mei '14
Wim Groeneveld Petje af, en wat is nu 90 km in een mensenleven? Groeten. 26 mei '14
Erik Wat jammer, maar wat een moedig en verstandig besluit.… 26 mei '14
Ytje Een heeeeeeele diepe buiging voor jullie allebei!!… 26 mei '14
Thea Venema Mijn hoed had ik reeds voor jullie KANJERS afgenomen… 26 mei '14
Catharina Hallo Heren, Geweldig wat een prestatie. Ik heb al… 26 mei '14
Marlous ten Kate Lieve pap en Peter, Weet je, voor mij maakt het niet… 26 mei '14
Popko de Jonge Na 10 dagen vakantie heb ik met veel interesse jullie… 26 mei '14
Ans van Bruggen Dag stoere Helden, Trein of geen trein. Ik blijf trots… 26 mei '14
Hans Müller Ha Toppers, Soms zit het mee soms tegen.Tja...,,al… 26 mei '14
Renee Korfage Tjonge tjonge wat een helse rit bijna geen doorkomen… 26 mei '14
Steven Succes met de laatste loodjes! 26 mei '14
Alex Boelens Mannen wat heb ik diep respect voor jullie! Einde… 26 mei '14
Willy hazekamp Hoi toppers je hebt er ieder geval , mooi weer bij 25 mei '14

 1 2 3 4 Volgende »