Afsluiting

12 juli 2014 - Ten Boer, Nederland

Hallo allemaal,

Vandaag is het zes weken geleden dat Peter en ik zijn teruggekeerd in Nederland. Het weerzien met onze familie was heel erg fijn. Er is een mooie foto toegevoegd met daarop de twee kinderen van Peter die de fiets van papa vasthouden. Hoe ontroerend.

Hieronder het bericht dat vandaag naar alle deelnemers aan onze actie voor KiKa is verzonden.

Wij bedanken een ieder die onze actie een warm hart hebben toegedragen en de volgers op onze reisblog. Misschien tot een volgende keer.

Met vriendelijke groeten,                                                                                   Jan Elto en Peter ten Kate

route

Ten Boer / Amstelveen,  11 juli 2014

Aan de deelnemers KiKa sponsoractie fietsen naar Praag,

Velen van u hebben aangegeven om na afloop van onze fietstocht graag het reisverslag te willen ontvangen en te vernemen wat de uiteindelijke opbrengst van onze sponsoractie voor KiKa is geworden.  Het reisverslag is in de maak, nog even geduld, het komt er aan.

Familie, vrienden, bekenden, zakelijke relaties en  een aantal voor ons onbekenden: U allen hebt er voor gezorgd dat wij op vrijdag 4 juli aan Claire van 't Veen, medewerkster van KiKa in Amstelveen een symbolisch cheque ter waarde van
€ 6.000,- hebben overhandigd.

Overhandiging symbolische cheque op het kantoor van KiKa

Een bijzonder woord van dank gaat uit naar Notariaat Slochteren (v.h. Notariskantoor Kalfsbeek). Mr. Jeroen van der Ploeg heeft vorig jaar direct aan ons verzoek gehoor gegeven om de ontvangen donaties voor ons te beheren. Dhr. Jelle Kuipers heeft ons regelmatig op de hoogte gehouden van de stand van de ontvangen bedragen.  De samenwerking met Notariaat Slochteren is meer dan uitstekend verlopen. Het was voor de notaris helaas niet mogelijk aanwezig te zijn bij de overhandiging van de cheque aan KiKa.                                                       Inmiddels is het  bedrag overgemaakt op de rekening van Stichting Kinderen Kankervrij. Mochten er in de toekomst nog donaties door Notariaat Slochteren worden ontvangen,dan worden deze direct doorgestort naar KiKa.

Vanaf deze plaats bedanken wij de RAI, Peter's werkgever, die ons met een aantal overnachtingen persoonlijk hebben gesponsord. Een persoonlijk woord van dank  is bestemd voor Steven Schrage, die ons zijn huis in Plzen heeft uitgenodigd om daar te  mogen overnachten.

met vriendelijke groeten,

Jan Eltjo en Peter ten Kate

1. Ali en Hans Schraa:
    12 juli 2014
    Geweldig resultaat van een inspirerende fietstocht.
    H.gr.
    Ali en Hans