Dag 15, 28 mei 2014

28 mei 2014 - Praag, Tsjechië

Slechts een kort berichtje deze keer. we zijn op zoek geweest om de afstand naar het hoofdstation in Praag tot een minimum te beperken. Vanaf Ohrobec, de plaats waar we verblijven is het altijd nog 22 km fietsen met stijgen en dalen en met het harde rijden van de Tjechen niet echt leuk om te doen. Niet ver hier vandaan, ca. 5 km bevindt zich een station waar vandaan we met de trein naar het hoofdstation van Praag kunnen reizen. Deze 5 km zijn alleen maar dalen, dat is dus een meevaller. Vandaag zijn we ca. 3 uurtjes in Praag zelf geweest. Hoewel het al veel beter gaat met de pijn, toch besloten rust te nemen want we hebben nog een kleine 2 dagen te gaan. Morgen overdag nog een ander deel van de stad bezoeken en morgenavond in het centrum nog een hapje en een drankje nuttigen met de kinderen van onze vrienden.       Astronomische klok te Praag

De reactie's op onze reisverhalen komen nog steeds binnen en het doet ons, maar vooral die ouwe, goed dat iedereen zo meeleeft.

Gr. JE&P

1. Hans Müller:
    28 mei 2014
    Nu vooral genieten mannen!
  2. Hanny Dieterman:
    29 mei 2014
    Hallo Jan Eltjo en Peter, onze grote waardering voor jullie prestatie. Wij zijn trots op onze Groningers. Groeten uit Sodom van Anita ten Kate en Pouwel & Hanny Dieterman
  3. Catharina:
    29 mei 2014
    Fijn dat het beter gaat .
    Nog een paar leuke dagen toegewenst en goede terugreis naar Ten Boer
  4. Gerrit P.Draai:
    29 mei 2014
    Fijn dat jullie nog even lekker ontspannen. Mooie foto van jullie bij de astronomische klok.
    Nog even en dan wacht het thuisfront.
    En Peter je hebt toch wel goed voor die ouwe jonge gezorgd he?
    Kanjers geniet nog even van de laatste dagen.