Dag 15, 28 mei 2014

28 mei 2014 - Praag, Tsjechië

Slechts een kort berichtje deze keer. we zijn op zoek geweest om de afstand naar het hoofdstation in Praag tot een minimum te beperken. Vanaf Ohrobec, de plaats waar we verblijven is het altijd nog 22 km fietsen met stijgen en dalen en met het harde rijden van de Tjechen niet echt leuk om te doen. Niet ver hier vandaan, ca. 5 km bevindt zich een station waar vandaan we met de trein naar het hoofdstation van Praag kunnen reizen. Deze 5 km zijn alleen maar dalen, dat is dus een meevaller. Vandaag zijn we ca. 3 uurtjes in Praag zelf geweest. Hoewel het al veel beter gaat met de pijn, toch besloten rust te nemen want we hebben nog een kleine 2 dagen te gaan. Morgen overdag nog een ander deel van de stad bezoeken en morgenavond in het centrum nog een hapje en een drankje nuttigen met de kinderen van onze vrienden.       Astronomische klok te Praag

De reactie's op onze reisverhalen komen nog steeds binnen en het doet ons, maar vooral die ouwe, goed dat iedereen zo meeleeft.