Dag 17 en 18, 29 en 30 mei 2014

30 mei 2014 - Praag, Tsjechië

Beste volgers van onze fietstocht naar Praag,

Zaterdagmorgen finishen de blauwe en de rode truidrager van deze sterk bezette Tour de Praag in Amsterdam! Daar ontvangen zij de prijs van hun dierbaren: de hereniging na 2,5 week met de deelnemers aan deze Tour de Praag onderweg te zijn geweest.
Stonden afgelopen woensdag en donderdag in het teken van bezichtigingen van allerlei bezienswaardigheden van deze mooie stad aan Vlatava, met overigens veel druilerig weer, vandaag zijn we druk met de voorbereidingen van de terugreis per trein via een paar grote steden in Europa: Dresden, Berlijn, Keulen en vandaar door naar Amsterdam.
Het vele lopen heeft "de ouwe" gisteravond behoorlijk opgebroken: het schoot hem in de rug. Een heet bad en wat massage van "de jonge" en ziedaar, het ging wel weer.
Over prijzen gesproken: de grootste prijs hebben de deelnemers aan onze actie voor kiKa, onder het motto "kinderen mogen niet ziek zijn, maar moeten spelen", zelf verdiend.

Dankzij hun bijdrage hebben we er samen voor kunnen zorgen dat het doel van KiKa weer een stapje dichterbij is gekomen.
Op het moment dat dit bericht wordt geschreven, zitten we in de trein richting Duitsland. Zoals iedereen zal begrijpen is er niet veel nieuws over deze treinreis te vertellen, de helft van de tijd reizen we in het donker.

We laten het dan ook hierbij. Morgen nog een kort verslag van de finish en de thuiskomst en dan zit het erop.

hartelijke groeten van,

JE&P

1. Josée Reijsoo- ten Kate:
    31 mei 2014
    Blijft een superprestatie, fijn dat jullie straks weer thuis zijn, hartelijk welkom!
    Groet
    Josee
  2. Ali en Hans Schraa:
    31 mei 2014
    Na onze thuiskomst hebben we aan het gezellige gekwetter van de kinderen in de tuin begrepen dat opa thuis is. Welkom thuis, herstel goed van de kwetsuren en wij spreken elkaar spoedig.

H.gr.
    Ali en Hans