Vader en zoon voor KiKa op de fiets naar Praag

27 april 2014 - Ten Boer, Nederland

Vader en zoon voor KiKa op de fiets naar Praag

route

Kinderen mogen niet ziek zijn, maar moeten spelen!

Medio mei stappen Jan Eltjo en Peter ten Kate op de fiets naar Praag. Ons doel is om zoveel mogelijk sponsorgeld op te halen voor Kika, de Stichting Kinderen Kankervrij (http://www.kika.nl).

U kunt meedoen!

U kunt ons initiatief sponsoren door bijvoorbeeld een bedrag van 10,- (elk bedrag is
welkom) toe te zeggen. Wij willen een aanzienlijk bedrag aan donaties vergaren en
dat 100% schenken aan Stichting Kinderen Kankervrij.

Wilt u ons alstublieft sponsoren

Vul dan het deelnameformulier in en stort uw bijdrage op het vermelde rekeningnummer van Notariaat Slochteren, dit kantoor beheert belangenloos de ontvangen donaties.
Vraag uw deelnameformulier aan op [email protected]
U kunt ook contact met ons opnemen via 06 533 090 23.

Na afloop van onze fietstocht, wordt het totaal gedoneerde bedrag, netto overgemaakt aan Stichting Kika. U ontvangt na onze terugkeer, het reisverslag en foto’s, en natuurlijk hoort u wat de financiële opbrengst van onze actie is geweest.

Jan Eltjo en Peter ten Kate

kika 2014_1

kika 2014_3

Stichting Kinderen Kankervrij (KiKa) heeft als algemeen doel het werven van fondsen voor vernieuwend onderzoek en andere activiteiten op het gebied van kinderkanker, gericht op minder pijn en strijd, meer genezing en een hogere kwaliteit van leven op latere leeftijd. Zij begunstigt alle zeven academische kinderkankercentra in Nederland en wordt grootste financier van de onderzoeken in het nog te realiseren Prinses Máxima Centrum voor Kinderoncologie.

1. Marlous ten Kate:
    27 april 2014
    Lieve pap en broer,

Zo een eerste reactie op jullie reislog.
    Een superactie, ben heel trots op jullie. Zet 'm op!
    Liefs, Marlous